Біз туралы

ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2

Implementation period: 01.02.2023 – 31.01.2026

Жоба Қазақстанның үш университетінде агроэкология бойынша бакалавриаттың тұрақты дуальді бағдарламасын әзірлеуге және іске асыруға, сондай-ақ өмір бойы мамандар үшін LLL курстарын құруға бағытталған. Қазiргi ауыл шаруашылығында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсiрудiң ресурс үнемдейтiн технологияларын, жоғары сапалы өсiмдiк шаруашылығы өнiмдерiн өндiру әдiстерiн, топырақ құнарлылығын қалпына келтiрудiң тиiмдi тәсiлдерiн және агроэкологиялық мониторинг әдiстерiн әзiрлеу барлық сын-қатерлерге қарамастан аман қалуға ғана емес, сонымен бiрге қатаң бәсекелестiктi ойдағыдай еңсеруге мүмкiндiк бередi. Жобаның негізгі мақсаты - нақты шаруашылықтардың/кәсіпорындардың нақты қажеттіліктерінен еңбек ресурстарының құрылымындағы, көлеміндегі және сапасындағы алшақтықты қысқарту және қазіргі заманғы технологиялармен байланысты құзыреті бар мамандар даярлау. Қазақстандағы агроэкология бойынша білім беру бағдарламасының дизайны орнықты, халықаралық бағдарланған дуалды оқыту бағдарламасын құру арқылы студенттерге болашақта ауыл шаруашылығы бетпе-бет келетін барлық сын-қатерлерге жақсы дайындалуға мүмкіндік береді.

Тиісті даярлықтан және білім беру бағдарламасы әзірленгеннен кейін (жаңа бакалавриат және LLL курстары бағдарламасы) іске асырылатын болады. Сапаны бақылауға және мониторингке, сондай-ақ жобалық іс-шаралар мен нәтижелерді таратуға және пайдалануға ерекше назар аударылатын болады. Жоба нәтижелерінің бенефициарлары: студенттер (жылына шамамен 100 студент: ПМУ және ҚазҰАУ - жылына 40 студенттен, ҚИнЭУ - жылына 20 студент), оқытушылар, қатысушы университеттер, компаниялар, мамандар (жылына шамамен 10) және жалпы Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі болып табылады. Дәлірек айтсақ, қазақстандық жоғары білім беру жүйесі ғана емес, тұтастай алғанда қоғам да үлкен пайда табады, өйткені аграрлық секторды білікті кадрлармен қамтамасыз ету проблемалары дуальды жоғары білім беру арқылы шешіледі. Қазақстандық билік ауыл өңірлерін жоғары білікті кадрлармен қамтамасыз ету мәселесін шешеді, өйткені түлектер олардың оқуына ақы төлеген және оқу процесіне қатысқан аграрлық компанияларға қайтып оралады.

Дуалды бағдарлама бойынша оқытудың мақсаты

нақты міндеттерді орындау дағдыларын үйрету ғана емес, сонымен қатар командада жұмыс істей білуді, әлеуметтік құзыреттілік пен жауапкершілікті қалыптастыру. Сондай-ақ оқытудың практикалық бағыттылығын күшейту; оқытудың дәстүрлі нысандары мен әдістерінің негізгі кемшіліктерін - теория мен практика арасындағы алшақтықты жою; оқытуды өндірістің нақты талаптарына барынша жақындату, нәтижесінде жұмыс берушілер өздеріне қажетті мамандарды алады; болашақ мамандарды неғұрлым саналы және мүдделі оқытуға, оқытудан кейін осы кәсіпорында орнығуға ұмтылуға ынталандыру. Басты нәтиже кәсiпорынның қызметiне бейiмделу кезеңiнсiз қосыла алатын мамандарды сапалы даярлау болады. 19 өнім (нәтижелер) шығарылады - есептер, буклет, кездесулер туралы келісімдер, аккредиттелген зертханалар, білім беру бағдарламалары, конференция және т.б.

Жобаның жалпы мақсаттары:

  1. Еңбек нарығы мен қоғам үшiн өзектiлiгiн арттыру үшiн қазақстандық жоғары оқу орындарында агроэкологиялық бiлiм берудi жаңғырту және инновация.
  2. Осы ел үшін ЕО басымдықтарына сәйкес Қазақстанның үш жоғары оқу орнында агроэкология бойынша дуальды оқыту бағдарламаларында жаңа әдістерді әзірлеу, енгізу, тестілеу және тексеру.
  3. Білім беру процесі арқылы климаттың өзгеруіне бейімделген және биологиялық әртүрлілікті құрметтейтін ауыл шаруашылығы жүйесінің агроэкологиялық ауысуына, сондай-ақ ресурстарды тұрақты және кешенді басқаруға жәрдемдесу.

Олар бұдан әрі мынадай нақты мақсаттарда талданады:

  1. Қазақстанның жалпы агроэкология секторындағы да, агроэкологиялық білім берудегі де ағымдағы жағдайға сыни шолу.
  2. Қазақстандағы компаниялардың қажеттіліктеріне сәйкес агроэкология бойынша білім беру бағдарламаларын әзірлеу және түзету.
  3. Мамандарды агроэкология саласындағы олардың қажеттіліктерін айқындауға, оқытудың дуальді технологиясы шеңберінде практикалық сабақтардың мазмұнын әзірлеуге, сондай-ақ студенттердің компаниялардағы жұмысы/оқуы кезінде оларға тәлімгерлік етуге тарту. Академиялық және корпоративтік персоналдың мерзімді практикалық сабақтар өткізу үшін мүмкіндіктер жасау жолымен агроэкология бағдарламаларында көп жылдық тәжірибесі бар ЕО елдерінің озық тәжірибесін беру және енгізу.
  4. Кәсіпорындарда практикалық сабақтарды кезең-кезеңімен енгізуді жеңілдету үшін құралдар мен шаблондар жасау. Дуальды әдіснама бойынша нұсқаулық әзірленеді, жоғары оқу орындары мен компаниялар арасындағы коммуникацияға, оқытушылар, оқытушылар мен студенттер арасындағы коммуникацияға, сондай-ақ білім беру процесіндегі оқытушылардың рөліне ерекше назар аударылатын болады.
  5. Бейімделген білім беру бағдарламаларын, қажетті құралдар мен оқу материалдарын бағалай отырып, барлық мүдделі тараптар үшін дуальды жоғары білім беру технологиясының артықшылықтарын көрсету. Барлық материалдар тек Қазақстанда ғана емес, Орталық Азияның барлық өңірлерінде кеңінен таралуын қамтамасыз ету үшін үш тілде: ағылшын, қазақ және орыс тілдерінде болады.
  6. Интеграцияланған дуальды парадигманы практикаға енгізу үшін ғылым мен технологиялар бойынша қолданыстағы бакалавриаттың білім беру бағдарламаларын түрлендіру және қайта құру үшін әдіснама әзірлеу.
  7. Жоба нәтижелерін тарату және Қазақстанда және өңірде жоғары білім берудің дуальді бағдарламаларын көбірек құруды ынталандыру.
  8. Өңірде агроэкология және LLL бағдарламалары саласында болашақ дуальды білім беру үшін негіз құру.